جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تعمیر پکیج ایران رادیاتور+ نشانه های خرابی پکیج ایران رادیاتور

تعمیرات پکیج با هر برندی و تکنولوژی کار بسیار تخصصی است که باید حتما توسط افراد متخصص و تکنسین‌های آموزش‌دیده انجام شود.

اگر پکیج شما دچار مشکل شده است  پیشنهاد می‌کنیم حتما با تعمیرکاران درجه‌یک تماس بگیرید.

در میان تمام برندهای مختلف برند ایران رادیاتور دارای تنوع مختلف و بیشتری در تولید پکیج بوده است و اگر از برند ایران رادیاتور استفاده می‌کنید و پکیج شما نیاز به تعمیر دارد، ابتدا شرایط را بررسی کنید و به سرویس‌کار تعمیر پکیج ایران رادیاتور توضیح دهید تا پشت تلفن اقدامات اولیه را به شما آموزش دهند و برای تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در منزل، به شما مراجعه کنند.

مشکلات پکیج ایران رادیاتور

ممکن است گاهی حس کنید مشکلی که برای پکیج شما پیش‌آمده است نیاز به فرد متخصص ندارد و با قطع و وصل کردن جریان برق و ... مشکل را می‌توانید حل کنید که توصیه شدید داریم به‌هیچ‌عنوان چنین کاری انجام ندهید و حتما حتما برای وارد نشدن خسارت بیشتر به پکیج خودتان با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید. برای راهنمایی بیشتر مواردی که نیاز به تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور دارند را آورده‌ایم و توضیح مختصری داده‌ایم.

تعمیر به صورت انفجاری روشن شدن پکیج ایران رادیاتور  :

این مشکل هم دلایل متعددی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تنظیم نبودن فاصله ۳ میلیمتر تا ۵ میلیمتر الکترود جرقه تا مشعل
  • کم یا زیاد بودن فشار گاز طبیعی
  • عدم استفاده از دودکش مناسب
  • ضعیف بودن ولتاژ جرقه
  • استفاده از نازل گاز مایع به جای گاز شهری که باعث کوتاه بودن شعله میگردد
  • مسدود شدن سوراخ های مشعل اطراف جرقه
  • کثیف بودن سطح برنر مشعل و الکترود جرقه

پکیج ایران رادیاتور در حالت انتظار باقی مانده است:

اگر با باز شدن آب گرم، مدار گرمایشی و مصرفی تغییری نمی‌کنند و گرم نمی‌شود احتمالاً مشکل از پرشر دود است.
خرابی پرشر دود را بررسی کنید، کم بودن دور فن یا قطعی فن، وجود ترک در لوله ونتوری یا شلنگ سیلیکونی، شل بودن لوله ونتوری یا شیلنگ رابط، مسدود یا خراب شدن شیلنگ رابط یا مجرای بالای پرشر دود باید بررسی شوند.

قسمتی از رادیاتور سرد و قسمتی گرم است:

 برای تعمیر پکیج در این مواقع ابتدا رادیاتور بهتر است هواگیری شود. با ریست کردن ترموستات و تمیز کردن دیگ پکیج این مشکل حل می‌شود. اگر این مشکل برطرف نشد برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با فاینال تکنیک تماس بگیرید.

تعمیر صدای پکیج ایران رادیاتور

سروصدای زیاد از پکیج و رادیاتورها جز مشکلات عظیم و ناراحت کننده است که دلایل مختلفی دارد باید توسط یک سرویسکار پکیج ایران رادیاتور بررسی شود و پس از عیب یابی درست تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما انجام شود.

  • عدم تنظیم شیر برقی گاز دستگاه
  • هوا گرفتن مدار گرمایش دستگاه
  • رسوب گرفتن مدار و مبدل حرارتی
  • خرابی پمپ آب
  • مشکل در سنسور حرارتی می‌تواند باعث ایجاد صدای اضافه و بلند در دستگاه شود.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

فاینال تکنیک مرکز تعمیر لوازم خانگی در تهران و کرج با 22 سال سابقه کاری در غرب و شرق تهران و تعداد پرسنل بالا  قصد دارد تا اموزش تعمیرات لوازم خانگی از جمله یخچال ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... را در برندهای مختلف مانند ال جی، سامسونگ، بوش و ... را به طور کامل راه اندازی کند.

به وب سایت فاینال تکنیک، مرکز تعمیرات لوازم خانگی به آدرس finaltechnic.com مراجعه کنید و از آموزش های فاینال تکنیک استفاده کنید.

فاینال تکنیک یک مرکز معتبر تعمیر لوازم خانگی است که با داشتن متخصصین درجه یک در این حوزه و ارائه خدماتی مانند:

  • سرعت کار بالا
  • استفاده از قطعات خوب و ناب
  • تخصص کامل در تعمیرات برندهای مختلف
  • قیمت مناسب
  • ارائه خدمات در منزل

توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و سال به سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی رشد چشمگیری داشته باشد، به طوریکه خدمات خود را در سرار کشور رایج کند.

فواید آموزش تعمیر لوازم خانگی:

گاهی اوقات برای برخی از دستگاه‌های در منزل شما مشکلی پیش می‌آید که اولین اقدام دربرابر این اتفاق را نمیدانید و فقط به خاطر عدم آگاهی ممکن است خسارت بیشتری را به وسیله خودتون وارد کنید. به همیتن منظور فاینال تکنیک مرکز تعمیر لوازم خانگی در تهران، با ارائه مقالات درباره لوازم برقی درون خانه به صورت تخصصی در مورد هر برندی این امکان را برای شما فراهم کرده است که با مطالعه و مشاهده این آموزش ها اولین اقدام مشکلات دستگاه های خود را بدانید، حتی گاهی ممکن است بدون نیاز به تعمیرکار لوازم خانگی خودتون مشکل رو برطرف کنید.

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور:

نمایندگی تعمیرات لوازم منزل در تهران، فاینال تکنیک، با داشتن تجربه 22 سال زمینه تعمیر لوازم خانگی در منزل به آموزش های مختلف در سایت خود پرداخته است که کاملا رایگان و حتی بدون هزینه میباشد. شما کافی است به بخش مقالات سایت مراجعه کنید و طبق عنوان های مطالب که اسم و مدل دستگاه را مانند (تعمیر پکیج ایران رادیاتور) مطرح کرده است بخوانید.

ممکن است تصور کنید که منطقه جغرافیایی شما باعث شود تا تعمیرکار به منزل شما مراجعه نکند، اما مجموعه تخصصی فاینال تکنیک، نمایندگی تعمیرات لوازم‌خانگی در تهران، شرایطی را فراهم کرده است که  در هرکجای تهران و کرج که زندگی می‌کنید می‌توانید با مجموعه فاینال تکنیک تماس بگیرید تا تعمیر پکیج ایران رادیاتور در منزل شمارا به‌خوبی انجام دهند.

شماره تماس‌های مرکز تخصصی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران

02122000541

02188677182

 

 

 

خرید ویلا در چمستان- خرید ویلا چمستان ارزان و لوکس

چمستان یکی از شهرهای استان مازندران و مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می باشد و با توجه به نزدیکی فاصله تا تهران و پهناور بودن این منطقه، خرید ویلا در چمستان از رونق زیادی برخوردار است

چمستان به وسیله جاده ای نعلی شکل، از آمل به نور وصل می شود. چمستان دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما و کانون فرهنگی تربیتی است. نام چمستان را برخی تغییر یافته چمنستان و برخی تغییر یافته چمازستان دانسته‌اند. چماز نام نوعی سرخس است. ارتفاع چمستان از سطح دریا نسبت به آبادیهای دیگر تحت پوشش آن بیشتر است.

چمستان در فاصله 15 کیلومتری نور و در 25 کیلومتری آمل و حدود 180 کیلومتری تهران قرار دارد.

نقاط دیدنی چمستان

از مناطق زیبای این شهر میتوان به دهستان لاویج با چشمه های معدنی آب گرم، جوربند با اقلیمی منحصر بفرد در دل جنگلهای انبوه و همجواری رودخانه وازرود نام برد.  سعادت آباد با باغستان‌های  مرکبات و روستای واز  که از زیباترین منظرگاههای البرز مرکزیست نیز جزو مناطق محبوب چمستان هستند. رودخانه های وازرود، آلیشرود، لاویج رود و چندین رود و نهر منشعب از کوهساران البرز زیبایی و سرسبزی منحصر به فردی را به شهر چمستان بخشیده است. با توجه به این نقاط زیبا دوست داشتنی خرید ویلا در چمستان یک تصمیم خوب است. برای خرید ویلا چمستان توسط املاک موسوی اقدام کنید تا با خیال راحت و کاملا قانونی صاحب ویلا خود شوید.

سرمایه گذاری در چمستان

توجه خاص گردشگران به این اقلیم در سال‌های اخیر موجی از نوسازی‌ها را در پی داشته است. اقتصاد رو به رشد و نیز ارزش سرمایه گذاری بسیار بالایی که املاک و زمین‌های مازندران، به‌ ویژه منطقه چمستان داشته است، بسیاری از هموطنان ما از تهران و دیگر شهرهای ایران را برآن داشته تا اقدام به خرید ویلا در چمستان نمایند. این خریدها هم جهت استفاده و استراحت در تعطیلات و هم جهت حفظ ارزش دارایی و سرمایه خود صورت می گیرد. پتانسیل بالای این منطقه و گستردگی جغرافیایی آن، نزدیکی به جاده هراز و دیگر پارامترهای اقلیمی که بدان اشاره گردید، روستاهای منطقه چمستان را اولویت اول سرمایه گذاری و گردشگری در شمال ایران قرار داده است.

خرید ویلا در چمستان با سند

اگر قصد خرید ویلا در چمستان را دارید و مناظر آن را پسندید و از نظر قیمت، مسیر، امکانات ویلا، ویو و به نتیجه رسیدید مهم‌ترین  عاملی که باید در نظر داشته باشید که درست و بدون هیچ مشکلی باشد سند ویلا در چمستان است.

هرچقدر هم از شرایط حقوقی ویلا املاکی ها صحبت کردند و گفتند مشکلی نداره یا صد در صد دنبال سند باشید و یا با یک وکیل مشورت کنید چراکه با زبان بازی و تعریف‌های زیاد و مثال زدن و و کلا طبیعت و منظره وسوه انگیر شمال به راحتی شما را قانع و مجاب به خرید میکنند.

متاسفانه در مملکت ما در هر حوزه و صنعتی سودجویان از عدم آگاهی افراد سواستفاده میکنند و به راحتی سرمردم کلاه میگذارند از این رو دقیقا خرید ویلا در چمستان نقطه عطفی است که سودجویان به راحتی از ان استفاده میکنند.

چمستان به خاطر طبیعت خوبی که دارد طبیعی است مورد پسند همه قرار بگیرد اما در نظر داشته باشید ویلایی که میخواهید خریداری کنید نتیجه تخریب منابع جنگلی و طبیعی نباشد، رفتن به سراغ یک املاک معتبر و باوجدان درصدی از این احتمالات را کاهش میدهد.

برای مشاهده نمونه ویلاهای مختلف در چمستان وارد لینک https://bit.ly/2nPrv5d شوید. و نمونه های مختلف ویلاهای لوکس و ارزان در چمستان را مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد روزنه امیدی بود برای خیلی از داوطلبانی که با شنیدن کلمه «کنکور» اضطراب می‌گرفتند و یا آن دسته از داوطلبانی که در طول تحصیل نمرات خوبی اخذ کرده بودند اما به هر دلیلی نتوانستند خود را برای آزمون کنکور آماده سازند. از طرفی افرادی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل بوده اما مدت زیادی از تحصیلاتشان فاصله گرفته‌اند و یا به دلیل اشتغال به کار یا مشکلات بزرگسالی فرصت و حوصله شرکت در آزمون سراسری را ندارند می‌توانند از این امکان که دانشگاه آزاد در اختیارشان قرار داده استفاده کنند و بدون آزمون وارد دانشگاه شوند.

پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد با پذیرش آن از طریق کنکور تفاوت چندانی ندارد. کلاس‌هایی که برگزار می‌شوند، اساتید و حتی مدرکی که در انتهای مقطع تحصیلی به شما ارائه می‌شود همه یکسان‌اند. تنها تفاوت موجود را شاید بتوان به قوانین مربوط به انتقالی و خوابگاه محدود کرد.

در پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد یا همان پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی، داوطلبان بر اساس معیارهایی همچون معدل، طول دوره تحصیل در مقطع قبلی، نمره پایان‌نامه و … باهم مقایسه شده و با توجه به ظرفیت هر رشته در هر دانشگاه، داوطلبان برتر پذیرفته می‌شوند. البته این معیارها در هر مقطع تحصیلی متفاوت است.

 

اخبار فناوری 

کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ب.ظ

کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد : کارنامه نتایج نهایی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ منتشر شد و داوطلبان می توانند با شماره پرونده و شماره داوطلبی، کارنامه خود را مشاهده کنند.

کارنامه کنکور دکتری ۹۸ منتشر شد

به گزارش دانشگاهیان، فهرست اسامی ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری (نیمه متمرکز سال ۹۸) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ۷ شهریورماه منتشر شد که از این تعداد ۲۲ هزار و ۴۴۴ نفر، ۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۱۳ هزار و ۴۰ نفر مرد می باشند.

کلیه پذیرفته شدگان نهایی بجز پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی، در صورت اعلام نشدن زمان ثبت نام از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پذیرفته شدگان ضروری است به همراه مدارک ثبت نام و مدارکی که هر مرکز آموزش عالی اعلام کرده است امروز ۱۲ شهریور ۹۸ به مراکز محل قبولی مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی باید برای ثبت نام و اطلاع از مدارک مورد نیاز به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

 

اخبار فناوری 

 

بهترین دانشگاه های کسب و کار دنیا در ۲۰۲۰ معرفی شدند

نظام رتبه بندی بین المللی کیواس، در جدیدترین رتبه بندی خود بهترین دانشگاه های دنیا در حوزه کسب و کار را برای سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

به گزارش ، کارشناسی ارشد کسب و کار یک مقطع مهم برای رشته های تجزیه و تحلیل تجارت، امور مالی، مدیریت و بازاریابی است.

نظام رتبه بندی کیواس دانشگاه های برتر دارنده کارشناسی ارشد کسب و کار را رتبه بندی کرده است.

رتبه بندی کیواس در این زمینه به منظور ارائه اطلاعاتی در مورد بهترین برنامه های تحلیلی، مالی، مدیریت و بازاریابی کسب و کار دانشگاهی انجام می شود.

رتبه بندی بر اساس پنج معیار اصلی اشتغال، کارآفرینی و موفقیت فارغ التحصیلان، بازده سرمایه گذاری، رهبری فکری و تنوع کلاس و دانشکده انجام شده است.

جدول دانشگاه ها در رتبه های اول تا سوم هر حیطه در حوزه کسب و کار سال ۲۰۲۰


اخبار فناوری 

رئیس دانشگاه تهران گفت: در ظرفیت پذیرش دانشجو برای دوره کارشناسی ارشد در سال جاری تغییری نداشتیم و این ظرفیت امسال ثابت مانده است.

دکتر محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه ظرفیت پذیرش دانشجوی دانشجو در دانشگاه تهران برای سال جاری تغییری نکرد، اظهار کرد: برای سال جاری هیچ گونه تغییری در ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی برای سال جاری ایجاد نکردیم 

وی در ادامه با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان خارجی دانشگاه تهران برای سال جاری، تصریح کرد: در ظرفیت پذیرش دانشجو برای دوره کارشناسی ارشد و دکتری برای سال جاری تغییری نداشتیم و این ظرفیت امسال ثابت مانده است.

رییس دانشگاه تهران یادآور شد: برای سال جاری حدود ۱۳ هزار دانشجوی جدید از داخل کشور پذیرش می کنیم که این ظرفیت جدا از پذیرش دانشجو از دانشگاه‌های خارجی است و با احتساب این آمار بیش از ۴۰ هزار دانشجو در دانشگاه تهران برای دوره‌های مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

دکتر نیلی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته ظرفیتی خارج از ظرفیت اعلامی به دانشگاه تهران تحمیل شد که خوشبختانه امسال این اتفاق نیفتاد و پذیرشی خارج از ظرفیت اعلامی نداشتیم.

اخبار فناوری 
 

باربری زعفرانیه

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۶ ب.ظ

باربری زعفرانیه

اگر در منطقه زعفرانیه سکونت دارید و به دنبال بهترین باربری در زعفرانیه برای اسباب کشی خود هستید ما به شما باربری زعفرانیه جابه جا بار را معرفی میکنیم.  باربری زعفرانیه به عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه حمل و نقل و و بسته بندی و اسباب کشی در زعفرانیه تهران آماده ارائه سرویس های اسباب کشی، حمل لوازم و اثاثیه منزل، بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل و یا حمل و نقل لوازم خاص در منطقه زعفرانیه و مناطق اطراف مانند تجریش، الهیه، گیشا، ولنجک، و غیره می باشد.

بهترین باربری و اتوبار زعفرانیه

توجه داشته باشید که باربری در زعفرانیه جا به جا بار به عنوان یکی از بهترین باربری های تهران بوده و خدمات بسیاری را در سطح شهر تهران و کل کشور ارائه می دهد. اتوبار زعفرانیه با استفاده از مدرن ترین و بهترین وسایل حمل و نقل سعی بر آن دارد تا در کم ترین زمان ممکن وسایل مورد نیاز شما را جا به جا کند. اگر شما نیز به دنبال یکی از معتبرترین و بهترین اتوبار ها هستید تا وسایل شما را از یک منطقه ای به منطقه دیگر انتقال دهید می توانید هم اکنون با همکاران ما در باربری زعفرانیه در تماس باشید و خدمات مورد نظر خود را رزرو کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری زعفرانیه

وقت طلا است و ما این را میدانیم. برای بسته بندی اثاثیه منزل خود در محدوده زعفرانیه با شماره 1777 باربری زعفرانیه تماس بگیرید تا پرسنل حرفه ای و آموزش دیده در کمترین زمان اثاث شما را به صورت حرفه ای و مطمئن بسته بندی نمایند و به محل مورد نظر شما انتقال بدهند.

خدمات تخصصی باربری زعفرانیه جابه جا بار :

 

ما در باربری زعفرانیه انتخابهای مختلفی را برای شما بر حسب نیازتان فراهم نموده ایم و در واقع خدمات خود را بصورت کامل بر اساس تصمیم شما سفارشی نموده ایم. شما می توانید خدمات باربری و اثاث کشی خود را به ما بسپارید یا اینکه خدمات بسته بندی خود را نیز که شاید برای شما سخت باشد را نیز از ما بخواهید که انجام دهیم. یکی از توصیه های مهم پیش از شروع سفر این است که حتما ماشین باربری از نظر نقص فنی معاینه گردد و در صورت وجود مشکلی خاص حتما باید آن مشکل رفع گردد و سپس بارگیری لوازم و اثاثیه منزل صورت گیرد. اطمینان از سلامت خودرو برای ایمنی اثاثیه در حین باربری تهران به شهرستان اهمیت زیادی دارد از این رو اگر حتی ماشین شما به ظاهر مشکلی ندارد اما برای اطمینان بیشتر قبل از حمل اثاثیه به شهرستان حتما به مراکز معاینه فنی مراجعه نمایید. اتوبار زعفرانیه همواره با دارا بودن مکانیک های زبده به صورت مداوم تجهیزات باربری خود را چک نموده و از لحاظ نقص فنی آنها را کامل بررسی می نماییم.

برای ارتباط از طریق سایت باربری زعفرانیه میتوانید با ما در ارتباط باشید:


https://bit.ly/2om2yhT

https://jabejabar.com/packing-and-moving-in-zafaraniyeh/

 

جابجایی و باربری وسایل و اثاث سنگین در زعفرانیه

اتوبار زعفرانیه با استفاده از وانت ها و کامیون های متعدد می تواند وسایل و اثاثیه مشتریان خود را به هر نقطه ای از شهر یا شهرهای دیگر ارسال کند هم چنین همکاران ما می توانند بسته بندی های لازم را نیز انجام داده و با استفاده از وسایل و تجهیزات به خصوص مانع از شکستگی و خراب شدن اثاثیه شما شوند. وسایلی مانند حمل گاوصندوق، حمل یخچال ساید باید ساید، حمل پیانو و غیره.

کمترین نرخ کرایه و قیمت باربری در زعفرانیه

به دلیل داشتن تعداد زیاد از انواع خودرو های مجهز کمترین تعرفه و نرخ کرایه در محدود زعفرانیه تهران را از ما بخواهید. خودرو های ما فاصه کمی با شما دارند و از این نظر هم می توانیم خدمات خود را با کرایه کمتری به شما ارائه نماییم.

کارگران حرفه ای باربری در زعفرانیه

امروزه باربری های و اتوبارها نقش بسیار حساس و مهمی را در زندگی روزمره افراد ایفا می کنند. افراد بسیار زیادی در طول سال به دنبال اسباب کشی از ساختمان به ساختمان دیگر هستند که البته امروزه بسیاری از شرکت های نیز تغییر مکان می دهند و همه این جا به جایی ها نیازمند باربری های بسیار حرفه ایمنی باشد که کمترین خسارت در حین این نقل و انتقال صورت بگیرد. ما با داشتن کارگران قدرتمند و متخصص کیفیت باربری و اسباب کشی شما را تضمین می کنیم.

باربری زعفرانیه زیر نظر اتحادیه اتوبار ها

فعالیت و خدمات ما در باربری زعفرانیه زیر نظر اتحادیه اتوبار ها می باشد و کلیه مجوزات قانونی برای خدمات خود را از مراجع مربوطه دریافت کرده تا مشتریان محترم با خیال راحت از سرویس های ما بهره مند گردند.

شماره تماس باربری زعفرانیه :


1777

بدون پیش شماره در تهران


۴۴۳۲۴۰۵۰
۴۴۷۴۱۹۶۶
۴۴۶۰۱۵۷۲

02188372002

با به وجود آمدن امکان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی، ممکن است در ذهن عده‌ای این سؤال مطرح شود که آیا می‌توان در کارشناسی ارشد بدون کنکور ثبت‌نام کرد؟

امکان ادامه تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های پیام نور، آزاد و دولتی (روزانه، شبانه و پردیس خودگردان) فراهم‌شده و شرایط آن با شرایط کاردانی و کارشناسی بدون کنکور متفاوت است.

شما در سه دانشگاه می‌توانید بدون کنکور ثبت‌نام کنید: اخبار فناوری 

دانشگاه‌هایی که برای کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو می‌پذیرند

ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه‌های دولتی

در دانشگاه سراسری امکان ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور به دو طریق امکان‌پذیر است:

ثبت‌نام از طریق استعدادهای درخشان

درواقع همه دانشگاه‌های سراسری برای پذیرش بدون کنکور دانشجویان کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد سهمیه دارند و این سهمیه را باید به دانشجویان برتر دانشگاه خود و سایر دانشگاه‌های سراسری اختصاص دهند.

این دانشجویان را دانشجویان استعدادهای درخشان می‌نامند.

دانشجویانی که بر اساس آیین‌نامه استعدادهای درخشان بدون کنکور به مقطع کارشناسی ارشد راه میابند نمی‌توانند رشته خود را تغییر دهند مگر به رشته‌های مرتبط و با تأیید دانشگاه. تغییر دانشگاه ایشان نیز تنها با موافقت دانشگاه‌های مبدأ و مقصد امکان‌پذیر است.

که باید دارای شرایط زیر باشند:

  • دانشجویان کارشناسی پیوسته روزانه و شبانه هر دانشگاه که جزء ۱۵% برتر کل دانشجویان هم رشته و هم ورودی خودشان هستند.
  • این دانشجویان باید حداکثر طی ۸ ترم فارغ‌التحصیل شوند و در زمان درخواست حداقل ۱۱۰ واحد را گذرانده باشند – البته اگر به دلایلی که در اختیار شما نبوده، مدت تحصیلتان از ۸ ترم تجاوز کند، با تأیید دانشگاه ۲ ترم دیگر نیز به مدت مجاز تحصیل شما برای قرار گرفتن در بین استعدادهای درخشان اضافه می‌شود.

علاوه بر دانشجویان با معدل برتر، نفرات اول تا پانزدهم المپیادهای علمی دانشجویی نیز می‌توانند به‌صورت مازاد بر ظرفیت، بدون کنکور وارد کارشناسی ارشد رشته مرتبط شوند.

توجه داشته باشید که در صورت برخورداری از شرایط استعدادهای درخشان برای ادامه تحصیل بدون کنکور در مقطع ارشد، باید از سال سوم کارشناسی یا به عبارتی بعد از ترم ششم از طریق آموزش دانشگاه اقدام کنید.

ثبت‌نام در پردیس‌های دانشگاه‌های دولتی

طبق شیوه‌نام آموزشی که به تازگی به تصویب رسیده، دانشگاه‌های زیر می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، در مقطع کارشناسی ارشد، بدون کنکور و فقط از طریق مصاحبه دانشجو بپذیرند.

این دانشگاه‎‌ها عبارت‌اند از دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، صنعتی شریف، امیرکبیر، خوارزمی، علم و صنعت، شهید بهشتی، گیلان، فردوسی مشهد، شیراز، مازندران، شهید چمران اهواز، علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، صنعتی بابل، صنعتی شیراز، ولی‌عصر رفسنجان، شهید باهنر کرمان، علوم دریایی خرمشهر، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، تبریز، خلیج فارس، سیستان و بلوچستان، زابل، رازی کرمانشاه، صنعتی ارومیه، پیام نور، لرستان و قم.

برای درخواست ثبت‌نام باید به وب‌سایت دانشگاه مد نظر خود مراجعه نمایید. برای نمونه، در مورد نحوه ثبت‌نام دانشگاه تهران در مطلب «کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران» توضیح داده شده است.

ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیز مانند دانشگاه سراسری ویژه استعدادهای درخشان است.

در دانشگاه آزاد به دانشجویانی استعداد درخشان اطلاق می‌شود که معدل کل دوره کارشناسی آن‌ها در رشته‌های علوم انسانی ۱۷ و در سایر رشته‌ها ۱۶ باشد.

اگر شما نیز طبق این تعریف جزء استعدادهای درخشان به شمار می‌روید، برای اینکه بتوانید برای کارشناسی ارشد بدون کنکور درخواست بدهید، باید علاوه بر شرط معدل که ذکر شد، شرایط زیر را نیز داشته باشید:

  • برای رشته‌ای همنام با رشته کارشناسی خود درخواست ادامه تحصیل بدهید.
  • در همان سال که تحصیلات کارشناسی خود را به پایان رسانده‌اید، برای ادامه تحصیل بدون کنکور درخواست بدهید.
  • بدون در نظر گرفتن ترم‌های تابستانی و یا ترم‌هایی که مرخصی گرفته‌اید، باید کارشناسی پیوسته را حداکثر طی ۸ ترم و ناپیوسته را طی ۴ ترم به پایان برسانید، مگر در موارد خاصی که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام قید شده است.
  • هیچ درسی را طی دوران تحصیلات دانشگاهی خود معادل‌سازی نکرده باشید.

اگر شما همه شرایط ذکرشده را دارا هستید می‌توانید دفترچه راهنمای ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی را از وب‌سایت دانشگاه آزاد دریافت کرده و برای پذیرش اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که اولویت دانشگاه برای پذیرش شما در این روش، دانشگاه محل تحصیل کارشناسی شماست و در صورت پر بودن ظرفیت دانشگاه مذکور می‌توانید سایر دانشگاه‌ها را انتخاب نمایید.

استفاده از سهمیه رتبه اول

اما چنانچه شما ازنظر معدل کل کارشناسی از بین دانشجویانی که در یک سال فارغ‌التحصیل می‌شوند نفر اول رشته خود باشید می‌توانید مدارک خود را به دانشگاه تحویل داده و درخواست پذیرش بدون کنکور برای ارشد بدهید. در این حالت نیز باید علاوه بر رعایت شروط حداکثر مدت مجاز تحصیل و عدم معادل‌سازی دروس، در هیچ‌ترمی مشروط نشده باشید.

ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه پیام نور

ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور در مراکز بین‌الملل

دانشگاه پیام نور نیز برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فقط در مراکز بین‌الملل (قشم، کیش، هرمزگان و برخی کشورهای خارجی) بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

البته باوجوداینکه ثبت‌نام کنکور پیام نور و فراگیر پیام نور از طریق سازمان سنجش صورت می‌پذیرد، ثبت‌نام مراکز بین‌الملل از طریق سایت پیام نور و به‌طور مستقل انجام می‌شود.

لازم به ذکر است که مدرک این مراکز کاملاً معتبر بوده و موردقبول دانشگاه‌های سراسر جهان است.

اطلاعات کامل‌تر در این زمینه را می‌توانید در مطلب «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل پیام نور» بخوانید.

ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور به‌صورت فراگیر

فراگیر پیام نور در حال حاضر فقط در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد و تمام فارغ‌التحصیلان کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته حق ثبت‌نام در آن را دارند.

همان‌طور که مستحضر هستید برای تحصیل در فراگیر پیام نور در کنکور شرکت نمی‌کنید اما از شما آزمونی گرفته خواهد شد که منابع آن از دروس ترم اول کارشناسی ارشد رشته‌ای است که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید.

در صورت قبولی در این آزمون، می‌توانید در دانشگاه ثبت‌نام کرده و تحصیلات خود را از ترم دوم ارشد ادامه دهید.

توجه داشته باشید که شما در آزمون پیش از ورود به دانشگاه دروس ترم اول را پاس کرده‌اید؛ بنابراین بعد از قبولی و ثبت‌نام در دانشگاه، تحصیلات خود را از ترم دو شروع خواهید کرد.

از نکات مثبت فراگیر پیام نور این است که نیمه‌حضوری بوده و شما می‌توانید در کنار شغل خود به تحصیل بپردازید.

برای مشاوره ثبت نام با مشاوران شریف یار تماس بگیرید یا فرم تماس را تکمیل نمائید.

شورای سیاست گذاری

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۱ ب.ظ

شورای سیاستگذاری مسابقه عکس مردمی «وقت زندگی» (عکاسی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها) معرفی شدند.

به گزارش  به نقل از روابط عمومی رویداد، مرکز خدمات جامع روزانه سالمندان وقت زندگی برگزارکننده مسابقه عکسی مردمی «وقت زندگی»، شورای سیاستگذاری این مسابقه را معرفی کرد.

حسین محجوبی، اسرافیل شیرچی، محمدجواد فاطمی، فرهاد بوترابی، زهره آشوری و محمد حمزه‌ای اعضای شورای سیاستگذاری مسابقه عکس «وقت زندگی» هستند.

این مسابقه از سوی مرکز خدمات جامع روزانه سالمندان وقت زندگی برگزار خواهد شد و فراخوان مسابقه در چند روز آینده اعلام می شود.



خبر فوری 

مهتاب کرامتی در «پیتوک»

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، پیش تولید فیلم سینمایی «پیتوک»  به انتها نزدیک شد و به زودی کلید می‌خورد.

مهتاب کرامتی، اولین بازیگری است که با این فیلم قرارداد بسته و جلوی دوربین می‌رود.

در خلاصه داستان «پیتوک» با موضوع اجتماعی آمده است: وقتی میز بیلیارد از توپ‌ها خالی میشه، پیتوک وسط اون میز تنها می‌مونه ، تنهای تنها ... .

«پیتوک» اولین فیلم بلند سینمایی «سیدمجید صالحی» است که لوکیشن‌های آن در تهران است و با هدف حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تولید می‌شود .

تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی بر عهده «سیدمحمد قاضی» است و نویسندگی آن را «امیررضا نوری پرتو» و «صادق خوشحال» انجام داده‌اند .

عوامل پشت دوربین «پیتوک» که همگی انتخاب شده‌اند و دیگر بازیگران مطرح آن، در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.