جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

آکسی اینفینیتی

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۱۴ ب.ظ

Axie Infinity با الهام از بازی‌های محبوب مانند Pokémon و Tamagotchi، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا موجودات مبتنی بر رمزارز را جمع‌آوری کنند یا پرورش دهند و تجارت کنند که به Axies معروف هستند. بیش از 500 قسمت مختلف بدن، از جمله قسمت‌های آبزیان، جانوران، پرندگان، حشرات، گیاهان و خزندگان در دسترس است. قطعات از هر کلاس در چهار مقیاس متفاوت ارائه می‌شوند: معمولی، نادر، فوق‌العاده نادر و افسانه‌ای و Axies می‌توانند هر ترکیبی از اعضای بدن را داشته باشند که آن‌ها را بسیار خاص و منحصر به فرد می‌کند. هر Axie یک رمزارز غیرقابل تعویض (NFT) با ویژگی‌ها و نقاط قوت مختلف است و می‌تواند در نبرد‌های 373 وارد شود. تیم برنده امتیازات بیشتری (برای افزایش سطح آماری Axie یا تکامل بخش‌های بدن آن ها) به دست می‌آورند. سپس می‌توان برای تولید فرزندان جدید و منحصر به فرد پرورش داد که می‌توانند در بازار Axie استفاده یا فروخته شوند.

ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی Axie Infinity چیست؟


اکوسیستم Axie Infinity همچنین دارای یک توکن مدیریت منحصر به فرد خود است که به Axie Infinity Shards (AXS) معروف است. این توکن برای مشارکت در موارد کلیدی حکمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رمز ارز اکسی AXS در حال حاضر رتبه 30 بازار را از لحاظ ارزش بازار در اختیار دارد. توکن Axie Infinity (AXS) یک توکن ERC-20 است که بر روی بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شده است. در نتیجه، با مکانیسم اجماع اثبات کار اتریوم (POW) تضمین می‌شود.

 Axie Infinity قصد دارد توکن‌های NFT خود، از جمله Axies، Land و سایر توکن‌های آیتم‌های درون بازی را از شبکه Loom به سایدچین سفارشی ساخته شده در اتریوم معروف به Ronin منتقل کند. Ronin یک زنجیره جانبی مخصوص برنامه است که فقط برای Axie Infinity ساخته شده است. این برنامه توسط Sky Mavis – شرکت توسعه دهنده بازی Axie Infinity ، توسعه داده می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که از تأیید تراکنش‌های آنی، کاهش هزینه کارمزد Axie Infinity را پشتیبانی می‌کند.

بنیان گذاران Axie Infinity چه کسانی هستند؟
Axie Infinity توسط استارتاپ Sky Mavis مستقر در ویتنام در سال 2018 راه اندازی شده است. این مرکز توسط Trung Nguyen و Aleksander Larsen تأسیس شد. Trung Nguyen مدیر عامل فعلی این پلتفرم است. نگوین فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی نرم‌افزار رایانه بود و قبل از تأسیس Axie Infinity به عنوان مهندس نرم‌افزار در Anduin Transactions کار می‌کرد. لارسن از سال 2017 در زمینه بازی‌های بلاک چین کار می‌کند. او قبلاً به عنوان افسر امنیتی اجرایی در سازمان امنیتی دولت نروژ کار می‌کرد و همچنان به عنوان دبیر هیئت مدیره در اتحاد بازی‌های بلاک چین فعالیت می‌کند. در مجموع، تیم Axie Infinity متشکل از 25 کارمند تمام وقت است که بسیاری از آن‌ها تجربه توسعه بازی را دارند.

کیف پول ها و صرافی های پشتیبانی کننده از رمز ارز اکسی اینفینیتی Axie Infinity
با توجه به عملکرد قوی ارزهایی که مربوط به بازی های مبتنی بر بلاکچین هستند، افراد زیادی علاقمند به سرمایه گذاری در آن ها شده اند. برای سرمایه گذاری نیز اولین قدم انتخاب یک کیف پول امن است. شما باید پس از آن که ارز Axs را از صرافی های ارز دیجیتال خریداری کردید آن را در کیف پول مناسب نگهداری کنید. در این قسمت تعدادی از بهترین کیف پول ها و صرافی هایی که می توان ارز Axs را از آن ها خرید و نگهداری کرد معرفی می کنیم.

صرافی ها    کیف پول ها

  • بایننس Binance    متامسک Metamask
  • کوکوین Kucoin    تراست Trust
  • هیوبی Huobi    اتمیک Atomic
  • FTX    
  • کوین بیس coinbase    
  • بیت هامب Bithumb    
  • کراکن Kraken    


سخن آخر

رمز ارز اکسی اینفینیتی یکی از بهترین نمونه های بازی های NFT است که توانست رشد قابل توجهی داشته باشد. بازی های NFT اخیرا بسیار محبوب شده اند چرا که افراد می توانند از طریق بازی کردن درآمد کسب کنند. شما می توانید برترین پلتفرم های این حوزه را شناسایی کنید و تبدیل به یکی از افرادی شوید که از این راه کسب درآمد می کنند!

  • خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی