جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

بهترین کرم پودر برای پوست

شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۲۲ ب.ظ

کرم پودر چیست؟
کرم پودر یکی از فاکتورهای مهم در آرایش است که به کمک آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم.

کرم ‌پودرها باعث برطرف کردن نواقص صورت می‌شوند و زیبایی خاصی به چهره‌ها می‌دهند. البته بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که کرم ‌پودرها را به همراه سایر مواد آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا کرم‌ پودرهای فشرده (پنکک) نیز استفاده نمایند.

بهترین کرم پودر برای پوست

در این مقاله قصد داریم، که بهترین کرم پودرها را از نظر اقتصادی و میان رده به شما عزیزان معرفی نماییم. البته در میان این کرم پودرها، برندهای مطرح و لاکچری برای دوستداران برندهای گران و خاص نیز آورده شده است.

کرم پودر
استفاده از کرم پودر در آرایش
پیشنهاد نویسنده: انتخاب کرم‌پودر برای اولین بار

کرم ‌پودر های اقتصادی و قیمت مناسب
درمیان کرم پودرهای لاکچری و نام آشنا، کرم پودرهایی هم هستند که با وجود برند بودن، می‌توانند در رده کرم پودرهای اقتصادی، قرار بگیرند، که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

1- کرم پودر L’Oreal
لورال یکی از برندهای قدیمی و قوی در صنعت محصولات آرایشی است، که در این زمینه محبوبیت و معروفیت خاصی درسراسر جهان دارد. این برند محصول کشور فرانسه بوده و اساس تولید محصولات آن بر پایه تحقیقات علمی، رعایت اصول بهداشتی و آزمایش‌های شیمیایی فراوان است.

کرم‌ پودرهای لورال در انواع مختلف و حجم‌های متفاوتی عرضه می‌شوند، و دارای ویژگی هایی چون، ماندگاری‌ طولانی، پوشش‌دهی بالا، دارا بودن رنگ های مات کننده، دارا بودن بافتی سبک و نرم برای همه نوع پوست و ارائه کرم پودرهای بدون چربی با کاربردهای مختلف می‌باشند.

قیمت کرم ‌پودرهای لورال در حالی که با کیفیت هستند، بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد.

کرم پودر true match لورآل یکی از کرم پودرهای بسیار خوب با قیمت مناسب است که ترکیب رنگ متنوعی هم دارد.

کرم پودر لورآل
کرم پودر لورآل
2- کرم‌ پودر نارس Nars
نارس یکی از بهترین فونداسیون‌ها در برند آرایشی است. این برند دارای مصولات بسیار خوبی برای پوست‌های خشک است، پوشانندگی کرم ‌پودرهای آن بسیار مناسب بوده و به خاطر رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای که دارد، خصوصا در فصل‌های سرد، که پوست شما بسیار حساس‌تر و خشک می‌شود، بسیار مناسب است.

  • خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی