جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

جزوات کارشناسی ارشد و دکتری

چشم انداز

سه شنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵ ق.ظ

شروع کار ما در آسا با تولید نرم‌افزار معاملاتی اختصاصی بود. در مدت چهار سال و با سرمایه 75 میلیارد ریال به اهداف اولیه رسیدیم و از سال 95 فاز دوم کار خود را با هدف تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو در بازار سرمایه آغاز کردیم. در این مسیر با مشکلات بسیاری مواجه شدیم اما توانستیم با جذب افراد قابل اعتماد و حرفه‌ای چالش‌ها را حل کنیم و حالا به یک خانواده 350 نفری از متخصصان متبحر تبدیل شده‌ایم؛ خانواده‌ای که روز به روز بزرگتر می‌شود.

تا به امروز ما توانسته‌ایم مجموعه سیستم‌های مورد نیاز برای فعالیت در بورس اوراق بهادار و ارتباط‌های بانکی آن را در قالب سه برنامه تجاری مجزا و 70 محصول ایجاد کنیم که به صورت یکپارچه به مشتریان سرویس می‌دهند؛ اما این جا نقطه توقف ما نیست و چشم‌انداز گسترده‌تری را در برابر خود می‌بینیم.

ماموریت: ماموریت‌مان این است که بازار پول و سرمایه را به هم متصل کنیم. قصد داریم سرویس‌های متمایزی به کارگزاران بورس و بانک‌های کل کشور ارائه دهیم تا بتوانند بدون هیچ‌گونه انحصاری، خدمات باکیفیت ارائه دهند و ارزش‌آفرینی کنند.

چشم انداز: چشم‌اندازمان این است که به یک شرکت پیشرو در ارائه خدمات FinTech در بازار سرمایه ( فناوری بازارهای مالی، بورس، بانک و بیمه) تبدیل شویم.

 

https://asax.ir/

  • خبر فوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی